ابزار SEMrush چیست و چه کاربردی دارد؟

SEMrush ابزاری پرقدرت و همه کاره است، که تمامی اطلاعاتی که برای بررسی بهبود سئو سایت لازم است را در اختیار قرار می دهد.از قابلیت های این ابزار می توان به برنامه ریزی شبکه های اجتماعی اشاره کرد که می توان با کمک آن شبکه ها را بررسی کرد.


ابزار SEMrush 

SEMrush ابزاری پرقدرت و همه کاره است، که تمامی اطلاعاتی که برای بررسی بهبود سئو سایت لازم است را در اختیار قرار می دهد.از قابلیت های این ابزار می توان به برنامه ریزی شبکه های اجتماعی اشاره کرد که می توان با کمک آن شبکه ها را بررسی کرد.

 

ابزار SEMrush چیست؟

SEMrush ابزاری است که توسط Oleg Shchegolev و Dmitry Melnikov ایجاد شده است. این نرم افزار در اجرای روش های بازاریابی دیجیتال مانند کمپین های سئو،PPC، شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوایی به شرکت ها کمک می کند وهمچنین دربهینه سازی سایت ها برای موتورهای جستجو نقش مهمی دارد. ابزار SEMrush در پیدا کردن فرصت هایی برای درست کردن لینک و بک لینک، شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، شناسایی کلمات مورد استفاده رقبا و نحوه رتبه بندی آنها، پیدا کردن محتوای جدید که ترافیک خوبی را جذب می کنند، شناسایی روندهای ایجاد شده در صنعت، شناسایی درجه سختی کلمات کلیدی خاص، بررسی سئوی داخلی که باعث بهبود صفحات و در جذب بیشتر مشتری تاثیر به سزایی دارد.

 

ابزار SEMrush از چه امکانات سئویی برخوردار است؟

امکانات سئو
امکانات سئو

ابزار SEMrush امکانات قدرتمند و جذابی ، برای بررسی سئو وب سایت دارد.

ابزارهای سئو On-page

دارای سه ابزار در بخش On-page است:

  1. Site Audit

در این بخش صفحات سایت، سنجیده می شود و راهکارهایی برای مشکلات احتمالی ارائه می کند.

  1. On-page SEO Checker

وجود ایده های زیاد و متنوع برای بهبود جایگاه ؛ محتوای سایت، مورد بررسی قرار می گیرد و نکاتی درباره ساخت لینک، تولید محتوا بر پایه سئو و… می دهد.

  1. Log File Analyzer

بدست آوردن تحلیل دسترسی خود و بررسی اینکه خزنده های گوگل با وب سایت مورد نظر چگونه برخورد می کنند.

 

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

در بخش کلمات کلیدی شش ابزار فوق العاده وجود دارد.

  1. Keyword Overview

پیدا کردن ارزش کلمات کلیدی و میزان رقابت در هر کلمه کلیدی

  1. Organic Research

تحلیل لیست کاملی از جایگاه کلمات کلیدی ارگانیک و صفحات رقبای خود

  1. Keyword Magic Tool

می توان در پایگاه داده ای با بیش از 20 میلیارد، کلمه کلیدی مورد نظر را جستجو کرد

  1. Keyword Gap

رقبای مختلف خود را برای کلمات کلیدی بررسی کرد و موقعیت های جدید را، برای ایجاد کمپین های موفق سئویی پیدا کرد

  1. Keyword Manager

تحلیل به یک باره ی، بیش از 1000 کلمه کلیدی و مشاهده تغییرات در موتورهای جستجو

  1. Organic Traffic Insights

پیدا کردن کلمات کلیدی که گوگل آنالیتیکس، نشان نمی دهد

 

ابزارهای ساخت لینک

با استفاده از این ابزار می توان موقعیت های جدیدی برای بک لینک ها پیدا کرد

  1. BackIink Audit Tool

در این بخش می توان کیفیت بک لینک ها را به طور کامل مشاهده کرد

  1. BackIink Analytics

تحلیل بک لینک های رقبا خود و بدست آوردن اطلاعات بیشتری درباره شیوه لینک سازی آنها

  1. BackIink Gap

یافتن بک لینک های رقابت پذیر

  1. Bull BackIink Analysis

سنجیدن میزان پیشرفت خود در برابر رقبا و یافتن دورنمایی از لینک سازی خود

  1. Link Building Tool

راه اندازی کمپین های مختلف و دریافت بک لینک های بیشتر

 

ابزارهای سئوی محلی

با استفاده از این ابزارها می توان در جستجوهای محلی دیده شد و مشتریان محلی بیشتری دریافت کرد.

  1. Listing Management

دریافت اطلاعات کسب و کار به صورت اتوماتیک و سنجیدن پیشرفت جایگاه محلی خود با استفاده از کدپستی

  1. Position Tracking

مشاهده عملکرد روزانه خود با استفاده از ابزار بررسی جایگاه

  1. On Page SEO Checker

بهبود رتبه جستجوی خود با تحلیل شیوه رقبا و ترندهای روز صنعت

  1. Social Media Toolkit

افزایش عملکرد شبکه های اجتماعی و بروزرسانی های خود را بر روی کانال های آنلاین، پست کرد

 

ابزارهای بررسی جایگاه سئو

بررسی جایگاه سئو
بررسی جایگاه سئو

با کمک این ابزار می توان جایگاه وب سایت خود را بررسی کرد

  1. Position Tracking

بررسی هرکلمه کلیدی، دامنه در گوگل و پیشرفت کمپین های خود و بدست آوردن تحلیل های عمیق

  1. Sensor

بررسی نوسانات گوگل به صورت روزانه

  1. Ranks

تحلیل دامنه هایی که بیشترین میزان نمایش در سطح جهانی دارند و تخمین اطلاعات کلمات کلیدی پولی، ترافیک پولی و بودجه آنها

 

ابزارهای تحلیل سئوی رقبا

یافتن کلمات کلیدی و محتوای موجود در شیوه ی رقبای خود با استفاده از این پنج ابزار

  1. Organic Research

آدرس سایت رقیب خود را وارد کرده و تحلیل های مربوط به آن را مشاهده کرد

  1. Keyword Gap

مقایسه ی رقیب های خود در کنارهم و پیدا کردن کلمات کلیدی که، برای سایت مناسب است

  1. BackIink Analytics

وارد کردن آدرس رقیب و مشاهده تمام بک لینک های آن

  1. BackIink Gap

مقایسه پنج رقیب خود از نظر بک لینک، تا فهمید چه کسی به آنها لینک داده ولی به شما بک لینک نداده است.

  1. My Reports

ساخت گزارش ها در غالب PDF

 

تحلیل شبکه های اجتماعی

ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی

  1. ارسال پست های شبکه های اجتماعی

پست های خود را برای ارسال به صورت اتوماتیک بر روی انواع شبکه های اجتماعی برنامه ریزی کرد.

  1. تبلیغات شبکه های اجتماعی

ساخت و اجرای تبلیغات خود و مدیریت آنها

برای استفاده از ابزارهای SEMrush نیاز به آموزش است تا بتوان از آنها بهره برداری کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *